четвер, 4 квітня 2024 р.

Твоє здоров’я – в твоїх руках

Одним із чинників збереження і покращення здоров’я є здоровий спосіб життя. Питання здорового способу життя завжди буде актуальним, тому що відіграє важливу роль в забезпеченні здоров’я. Бо ні лікар, ні державна програма не зроблять нас здоровими. Покращити стан свого організму може тільки сама людина.

В межах Тижня інформації “У фокусі – здоров’я” до Всесвітнього дня здоров’я фахівці відділу мистецтв запросили заглянути до скарбнички порад «Твоє здоров’я – в твоїх руках» учнів херсонських закладів освіти, зокрема ЗЗСО №№ 4, 53, 54, 55, гімназій № 6, 14, 16 та Голопристанського ліцею № 2. 

Підліткам було запропоновано психологічні та практичні поради від Міністерства охорони здоров’я, які допоможуть розпочати здоровий спосіб життя та запобігти виникненню різних хвороб. Адже здоровий спосіб життя – це комплекс дій, який, перш за все, включає відмову від шкідливих звичок, своєчасну діагностику, фізичну активність, психічне здоров’я та здорове харчування. 

Увага учнів була зосереджена на тому, що у них завжди є вибір, як прожити своє життя і цей вибір дуже важливий, тому що потрібно усвідомлювати і розуміти, що вони мають докласти певних зусиль і не набувати шкідливих звичок.

Школярам також було вказано на важливий крок на шляху до здорового способу життя  — це змінити своє мислення, заповнити свій мозок «правильними» думками та чистими намірами.

Приєднуйтеся до перегляду скарбнички порад «Твоє здоров’я – в твоїх руках» і будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар