#Лавреньовка_в_умовах_карантину. ХОБЮ ім.Б. Лавреньова пропонує #ЗалишайсяВдома
13 квітня відзначає свій
80 річний ювілей Володимир Косма —
французький музикант і композитор румунського походження. Відомий як скрипаль і
диригент, але найбільше — як композитор кіно, який написав музику для багатьох
відомих французьких фільмів, всього понад 200 саундтреків.
Народився 13 квітня 1940
року в Бухаресті, Румунія в музичній сім'ї — батько, мати, дядько і бабуся були
композиторами і піаністами.
У Париж переїхав в 1963 році, щоб вчитися в школі музики Наді Буланже. Пробився в кіноіндустрію, аранжуя мелодії для Мішеля Леграна. Все почалося з того, що Легран, зайнятий роботою над «Дівчатами з Рошфора», запропонував Косма зробити аранжування для своїх пісень («Дельфін Умм», «Куди відлітають повітряні кульки?»). А на наступний рік порекомендував його як композитора для фільму Іва Робера «Блаженний Олександр» (1967).
У Париж переїхав в 1963 році, щоб вчитися в школі музики Наді Буланже. Пробився в кіноіндустрію, аранжуя мелодії для Мішеля Леграна. Все почалося з того, що Легран, зайнятий роботою над «Дівчатами з Рошфора», запропонував Косма зробити аранжування для своїх пісень («Дельфін Умм», «Куди відлітають повітряні кульки?»). А на наступний рік порекомендував його як композитора для фільму Іва Робера «Блаженний Олександр» (1967).
За свою кар'єру Володимир Косма створив понад 200 кіномузичних творів, серед найвідоміших робіт — музика до фільмів за участю П'єра Рішара, Жерара Депардьє, Жан-Поля Бельмондо, Луї де Фюнеса, Софі Марсо та ін.: «Пригоди рабина Якова», «Іграшка»,«Татусі»,«Високий блондин у чорному черевику»,«Укол парасолькою»,«Інспектор-роззява»,«Бум»,«Астерікс проти Цезаря (мультфільм)».
За основу для своїх
мелодій часто використовує румунську народну музику, а іноді і обробки
румунських народних мелодій.
Його твори завоювали перші місця на Каннському кінофестивалі і двічі були відзначені премії «Сезар» за кращу музику до кіно (фільми «Дива» Жан-Жака Бенекса, 1982, і «Бал» Етторе Сколи, 1984).
Його твори завоювали перші місця на Каннському кінофестивалі і двічі були відзначені премії «Сезар» за кращу музику до кіно (фільми «Дива» Жан-Жака Бенекса, 1982, і «Бал» Етторе Сколи, 1984).
Протягом 3 років
працював над створенням опери за мотивами «Марсельської трилогії» Марселя Паньоля, що
отримала назву «Маріус і Фані», прем'єра якої відбулася 4 вересня 2007 року в
Марсельському оперному театрі.
Зараз присвячує себе
написанню симфонічних сюїт, заснованих на своїх мелодіях.
Його мелодії завжди молоді і прекрасні, так само як і колись хочеться їх наспівувати і слухати нескінченно! Вони завжди радують і підіймають настрій!
Його мелодії завжди молоді і прекрасні, так само як і колись хочеться їх наспівувати і слухати нескінченно! Вони завжди радують і підіймають настрій!
Немає коментарів:
Дописати коментар