четвер, 25 жовтня 2012 р.

Буктрейлер для мистецтва!

Що таке буктрейлер?
Мабуть, за останні рік-два, це слово перестало бути загадкою для бібліотекарів. Буктрейлери, тобто короткі відеоролики за мотивами книги, основне завдання яких - зацікавити потенціальних читачів, сьогодні не робить лише, мабуть, ледачій))). Адже створення буктрейлера вимагає від автора не тільки обізнаності в сучасній літературі, але й креативності, відчуття художньої краси та музичного ритму, знання комп’ютерних технологій. 

Не стоїть осторонь і наш відділ мистецтв. Пропонуємо переглянути наш минулорічний буктрейлер, створений для реклами музичної енциклопедії "Музыка наших дней", який доказує, що популяризувати можна не тільки художню літературу! 
На черзі - нові книжки, присвячені мистецтву! 




6 коментарів:

  1. Колеги, Ви МОЛОДЦІ!!! Я в захваті від Вашої роботи!!! Вже довший час я виношую ідею про створення буктрейлера з реклами книг нашого відділу, але весь час бере сумнів, що у мене це вийде. Якщо можна, скажіть будь ласка, хто робив цей буктрейлер - бібліотекарі чи комп'ютерний працівник? Користувалися програмою Movie Maker що в структурі Windows? Ви пробачте що так багато запитань, я хочу навчитися, а проконсультуватися рахую краще у того, хто цим займається. Буду дуже вдячна за допомогу.

    ВідповістиВидалити
  2. Олю, дякуємо вам за ваш коментар, це дуже-дуже приємно, коли так високо оцінюють нашу роботу! Знаєте, рекламувати видання з мистецтва набагато важче, ніж художню літературу, в якій є сюжет, яскраві герої... але й книжки з нашого фонду теж можна цікаво подати! Щодо авторства буктрейлера - так, це моя робота, я Валентина, бібліотекар відділу мистецтв, робила кліп в програмі Movie Maker, допомагала мені трошки спочатку наша завідуюча відділом комп’ютеризації, а потім я вже сама розібралася:) Але освоїти програму - це не головне в створенні буктрейлера, тут важливо придумати концепцію, якийсь сценарій, „побачити” майбутній ролик, а найважчий відрізок роботи - пошук відео та музики. Я для цього користувалася youtube, зберігала кліпи собі на комп’ютер, потім підганяла всі в один формат, потім вже різала їх та монтувала в Movie Maker, переробляла його сто разів))) Створити такий ролик - робота не одного дня навіть тижня, але коли задоволений результатом - хочеться креативити ще!
    А ви вже визначилися з книжкою, яку хотіли б рекламувати буктрейлером? Мі зараз думаємо, може взяти видання, присвячене шедеврам архітектури, чи може щось про культуру та традиції різних країн, зробити таке щось яскраве, динамічне:)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Валентино, за таку повну відповідь. З книгою я не можу визначитися, не уявляю, як і що показати в ролику про неї. Хотіла про Мірошниченко але напевно треба щось простіше. Не вистачає мені часу посидіти й подумати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про якусь одну особистість одночасно і важко, і цікаво робити буктрейлер. Можна спробувати сценарій у дусі трейлера до голлівудських блокбастерів: "Це історія супержінки, суперзірки, примадонни. На її долю випало багато злетів. Її голос заворожував мільйони слухачів..." Ну і так далі, звісно, з відеофрагментами кращих вокальних партій, чи просто фото на фоні співу. Мені здається, щоб привернути та затримати увагу глядачів, треба щоб ролик був видовищний, динамічний, несподіваний. В кінці - зображення книжки: „дізнайся усе найцікавіше з книги... „
      Вже аж хочеться ролик переглянути! Робить скоріше)))

      Видалити
  4. Ми теж цікавимось буктрейлерами,вже робимо перші кроки в цій справі самі.Запрошуємо до нас у гості, поділимось один з одним досвідом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за приглашение! Уже побывали у вас в гостях, будем дружить библиотеками)))

      Видалити