середу, 17 жовтня 2012 р.

Вивчаймо художню культуру разом!


Навчальний рік у розпалі, і весь цей час, протягом вересня і жовтня, культурологічну медіастудію «Мистецтво у просторі і часі», що працює у відділі мистецтв, з задоволенням відвідують старшокласники шкіл міста Херсона: і дев’ятикласники, що тільки почали вивчати художню культуру та сприймають мистецькі відеопрезентації з зацікавленістю та захопленням, і десяти- та одинадцятикласники, які відвідують медіастудію вже як давні та добрі знайомі.
За перші шкільні місяці віртуальні заняття з мистецтва відвідали учні шкіл № 1, № 54, № 55, № 20. Діти дізналися стільки цікавої інформації, скільки, за їх власним зізнанням, ніколи не вивчити за один урок! Так, під час історико-мистецького екскурсу «Натхненний подих епох. Архітектура», учні 9-х класів згадали раніше вивчений матеріал, дізнались про види та стилі архітектури, помандрували цікавими відеоекскурсіями до перлин архітектурного мистецтва Європи та світу. 
В свою чергу, відеопрезентація «Висічені з каменю та металу. Скульптура» розповіла все про світ скульптури: від майстер-класу з ліплення, до байопіку про життя суперзірки пластичного мистецтва – Мікеланджело.   
Учні 10-х класів розпочали знайомство з художньою культурою України, переглянувши відеомистецьку презентацію «Музичні джерела мого народу», та дізнавшись про виникнення музики, яка є ровесницею людської мови, а також про перші музичні інструменти, давні пісні, фольклор  - найцікавішу  сторінку історії будь-якої національної культури.
Що ж до учнів 11-х класів, то їм були представлені відеомандрівки, посвячені культурним надбанням різних краї світу: екскурс до колиски європейської цивілізації Греції, до батьківщини Відродження Італії, та до самобутньої Іспанії - країни уславлених живописців.  
Школярі - відвідувачі медіастудії щиро дякували за нові знання та цікаві враження і запевняли, що завжди з нетерпінням чекають на нові зустрічі з мистецтвом, адже бути сьогодні досвідченою, культурною та ерудованою людиною – це дуже сучасно та круто! 

Немає коментарів:

Дописати коментар