пʼятницю, 9 листопада 2012 р.

"Азбука дизайну" для школярів



     Існує безліч тлумачень слова «дизайн», але жодне з них не охоплює всі характеристики цього терміну. Сьогодні дизайн оточує нас  повсюди, є присутнім в різноманітних областях людської діяльності – від побутової техніки та одягу до гігантських архітектурних проектів.

    Незалежно від того, чим ми займаємося – відпочиваємо, подорожуємо чи працюємо – нас оточують речі, над яким попрацював дизайнер. І не тільки речі! За останні десятиріччя люди самих різних професій стали назвати себе дизайнерами: перукарі перетворилися на дизайнерів зачісок, декоратори – на дизайнерів інтер’єрів, садівники – на ландшафтних дизайнерів тощо. І це не дивно, адже ємне поняття дизайн якнайкраще підходить до визначення творчих професій, креативних ідей, оригінальних проектів, що роблять наше життя красивішим і комфортним.
  Відеознайомство «Азбука дизайну», створена бібліотекарями відділу мистецтв Валентиною Моісеєвою та Юлією Калмиковою, запросило учнів 10-А та 10-Б класів школи №31 разом із вчителем Людмилою Журковською у подорож до світу дизайну. Презентація стала відповіддю на питання, що ж таке дизайн, хто створює дизайнерські речі, будівлі, інтер’єри та ландшафти, чи може будь-яка нова річ називатись дизайнерською, як допомагає дизайн поєднати три необхідних стану предмету – функціональність, зручність та красу, та де проходить тонка грань, що відрізняє дизайнера від художника чи винахідника. 
     Значне місце в презентації було відведено ролі кольору в дизайні як важливої та визначної його складової. Відеомайстер-класи від відомих дизайнерів допомогли розібратися в питаннях, як правильно обрати колір для окремої речі чи приміщення, які психологічні характеристики мають кольори, як взаємодіють один з одним та впливають на людину. 
І звичайно, десятикласників, що стоять на порозі дорослого життя і перед вибором майбутньої професії, зацікавила інформація про кар’єру дизайнера. Адже це не просто модне заняття сьогодення, але й відповідальна професія, до якої висуваються значні вимоги: від художнього смаку та креативності, до володіння знаннями з маркетингу, психології та сучасними комп’ютерними програмами. Тож, поради, як стати дизайнером, знайшли жвавий відгук серед старшокласників.

2 коментарі:

  1. Дякуємо! Ми старалися) особливо приємно, що дітям дуже сподобалось, вони з такою цікавістю дивились! Це ще раз доказує, що матеріал у сполученні з відео сприймається в РАЗИ краще)

    ВідповістиВидалити