Існує безліч тлумачень слова «дизайн», але жодне з них
не охоплює всі характеристики цього терміну. Сьогодні дизайн оточує нас повсюди, є присутнім в різноманітних областях
людської діяльності – від побутової техніки та одягу до гігантських
архітектурних проектів.
Незалежно від того, чим ми займаємося – відпочиваємо,
подорожуємо чи працюємо – нас оточують речі, над яким попрацював дизайнер. І не тільки речі! За останні десятиріччя люди самих
різних професій стали назвати себе дизайнерами: перукарі перетворилися на
дизайнерів зачісок, декоратори – на дизайнерів інтер’єрів, садівники – на
ландшафтних дизайнерів тощо. І це не дивно, адже ємне поняття дизайн якнайкраще
підходить до визначення творчих професій, креативних ідей, оригінальних
проектів, що роблять наше життя красивішим і комфортним.
Відеознайомство «Азбука дизайну», створена
бібліотекарями відділу мистецтв Валентиною Моісеєвою та Юлією Калмиковою,
запросило учнів 10-А та 10-Б класів школи №31 разом із вчителем Людмилою
Журковською у подорож до світу дизайну. Презентація стала відповіддю на питання,
що ж таке дизайн, хто створює дизайнерські речі, будівлі, інтер’єри та
ландшафти, чи може будь-яка нова річ
називатись дизайнерською, як допомагає дизайн поєднати три необхідних стану
предмету – функціональність, зручність та красу, та де проходить тонка грань,
що відрізняє дизайнера від художника чи винахідника.
Значне місце в презентації було відведено ролі кольору
в дизайні як важливої та визначної його складової. Відеомайстер-класи від
відомих дизайнерів допомогли розібратися в питаннях, як правильно обрати колір
для окремої речі чи приміщення, які психологічні характеристики мають кольори, як
взаємодіють один з одним та впливають на людину.
І звичайно, десятикласників, що стоять на порозі дорослого
життя і перед вибором майбутньої професії, зацікавила інформація про кар’єру
дизайнера. Адже це не просто модне заняття сьогодення, але й відповідальна
професія, до якої висуваються значні вимоги: від художнього смаку та
креативності, до володіння знаннями з маркетингу, психології та сучасними
комп’ютерними програмами. Тож, поради, як стати дизайнером, знайшли жвавий
відгук серед старшокласників.
Цікаво! Молодці!!!
ВідповістиВидалитиДякуємо! Ми старалися) особливо приємно, що дітям дуже сподобалось, вони з такою цікавістю дивились! Це ще раз доказує, що матеріал у сполученні з відео сприймається в РАЗИ краще)
ВідповістиВидалити