#Лавреньовка_в_умовах_карантину пропонує...
Smile:
світ відзначає День емоджі17 липня відзначається нестандартне свято під назвою Всесвітній день емоджі (World Emoji Day). Він присвячений популярним в сучасному суспільстві піктограмам, ідеограмам і смайликам в системі електронного спілкування (смс, форуми, чати та ін.).
Значки, що позначають настрій людини і його емоції, що зображують різноманітні
предмети й навіть окремі життєві ситуації в групі утворюють т. зв. «Графічну
мову». Її й називають «емодзі» або «емоджі».
Саме по собі слово Emoji (емодзі) - це навіть не слово зовсім, а цілий японський вираз, що означає "слово на картинці". Два варіанти вимови свята пов'язані з системою транскрипції японської мови в різних країнах. Так, слово «емоджі» утворено від японських слів «картинка» і «знак, символ» і дослівно перекладається як «знак в картинці» або «символ в картинці».
Творцем емоджі називають Сігетака (Шігетака) Куріта, співробітника однієї з комунікаційних японських компаній.
Саме він розробив систему емодзі для пейджерів на початку 1990-х років, звідти вона перейшла на мобільні телефони, комп'ютери та планшети.
Але варто зауважити, що саме зображення смайлика було придумано зовсім не Сігетаку, а американським художником Харві Боллом.
У 1963 році для однієї зі страхових компаній він намалював логотип у вигляді веселого смайлика, проте в той час ніхто і подумати не міг, на що перетвориться цей логотип і скільки людей у світі будуть використовувати його щодня у своїх листуваннях.
Спочатку доступна тільки Японії система емоджі набула поширення по всьому світу. З'явилася навіть Емоджіпедія — онлайн-енциклопедія або словник, який пояснював значення емоджі. Поява емоджі пов'язана з необхідністю стисло і швидко викласти інформацію через емоційний стан людини, яка її передає.
Свято з'явилося у 2014 році та вже має власний сайт з інформацією про флешмоби та інші заходи. Щороку число емоджі росте, розширюючи тим самим можливості для спілкування через графічні символи. Використання одного і того ж символу в різних контекстах може трактуватися по-різному. Тепер емоджі для зручності в соцмережах і месенджерах зібрані в групи по тематиці: люди, тварини, транспорт, їжа і т.д. На сьогодні число таких знаків перевищило 2000 одиниць.
Дата 17 липня для святкування Дня емоджі обрана тому, що саме цей день відбивається на піктограмі календаря емоджі в операційній системі iOS. Крім організованого і прилученого до свята флешмобу щорічно окремі великі компанії проводять акції на честь свята. Найвідомішою з них є акція компанії «Pepsi», канадський філіал якої випустив до свята продукцію в пляшках і банках із зображенням різних емоджі.
Безліч публікацій на іноземних мовах присвячені емоджі, що доводить популярність їх вживання по всьому світу.
Спочатку емодзі використовувалися на пейджерах, і тільки потім перекочували на мобільні телефони й смартфони, де ними активно користуються і донині.
Жовті колобки з різними виразами обличчя — найпростіший спосіб оживити повідомлення.
А ще можна віртуально заплакати, показати язик, задуматися, заснути, засмутитися, здивуватися ...
Транспорт, їжа, тварини, погода, техніка — тематика значків неймовірно широка. Це вже набагато більше, ніж просто емоції.
Тож вітаємо всіх зі святом, та гарних всім вихідних!
Саме по собі слово Emoji (емодзі) - це навіть не слово зовсім, а цілий японський вираз, що означає "слово на картинці". Два варіанти вимови свята пов'язані з системою транскрипції японської мови в різних країнах. Так, слово «емоджі» утворено від японських слів «картинка» і «знак, символ» і дослівно перекладається як «знак в картинці» або «символ в картинці».
Творцем емоджі називають Сігетака (Шігетака) Куріта, співробітника однієї з комунікаційних японських компаній.
Саме він розробив систему емодзі для пейджерів на початку 1990-х років, звідти вона перейшла на мобільні телефони, комп'ютери та планшети.
Але варто зауважити, що саме зображення смайлика було придумано зовсім не Сігетаку, а американським художником Харві Боллом.
У 1963 році для однієї зі страхових компаній він намалював логотип у вигляді веселого смайлика, проте в той час ніхто і подумати не міг, на що перетвориться цей логотип і скільки людей у світі будуть використовувати його щодня у своїх листуваннях.
Спочатку доступна тільки Японії система емоджі набула поширення по всьому світу. З'явилася навіть Емоджіпедія — онлайн-енциклопедія або словник, який пояснював значення емоджі. Поява емоджі пов'язана з необхідністю стисло і швидко викласти інформацію через емоційний стан людини, яка її передає.
Свято з'явилося у 2014 році та вже має власний сайт з інформацією про флешмоби та інші заходи. Щороку число емоджі росте, розширюючи тим самим можливості для спілкування через графічні символи. Використання одного і того ж символу в різних контекстах може трактуватися по-різному. Тепер емоджі для зручності в соцмережах і месенджерах зібрані в групи по тематиці: люди, тварини, транспорт, їжа і т.д. На сьогодні число таких знаків перевищило 2000 одиниць.
Дата 17 липня для святкування Дня емоджі обрана тому, що саме цей день відбивається на піктограмі календаря емоджі в операційній системі iOS. Крім організованого і прилученого до свята флешмобу щорічно окремі великі компанії проводять акції на честь свята. Найвідомішою з них є акція компанії «Pepsi», канадський філіал якої випустив до свята продукцію в пляшках і банках із зображенням різних емоджі.
Безліч публікацій на іноземних мовах присвячені емоджі, що доводить популярність їх вживання по всьому світу.
Спочатку емодзі використовувалися на пейджерах, і тільки потім перекочували на мобільні телефони й смартфони, де ними активно користуються і донині.
Жовті колобки з різними виразами обличчя — найпростіший спосіб оживити повідомлення.
Тут ми підморгуємо |
Тут сміємося до сліз |
А тут посилаємо повітряний поцілунок |
А ще можна віртуально заплакати, показати язик, задуматися, заснути, засмутитися, здивуватися ...
Транспорт, їжа, тварини, погода, техніка — тематика значків неймовірно широка. Це вже набагато більше, ніж просто емоції.
Тож вітаємо всіх зі святом, та гарних всім вихідних!
Немає коментарів:
Дописати коментар