Першим кроком у цій мистецькій мандрівці стало читання уривків з книги Александра Гізера «Знайомство з мистецтвом для дітей». Разом із бібліотекарем діти дізналися, яким був шлях митця: від перших кроків у мистецтві до визнання при іспанському дворі. Вони уважно слухали розповідь про складні моменти його життя - численні труднощі, боротьбу з хворобами, і особливо про те, як втрата слуху вплинула на його творчість. Саме після цього, як з’ясували юні художники, у картинах Гойї з’явилося більше темних, драматичних образів, а колірна гама стала стриманішою.
Та, обговорюючи спадщину майстра, діти вирішили звернутися до його більш світлих і барвистих робіт - тих, що він створював у роки, коли був придворним художником і писав офіційні портрети монархів, аристократів та відомих діячів Іспанії.
Кожен учасник заняття обрав свою картину, яка припала йому до душі:
Аліна відтворювала величний портрет короля Карла III, передаючи шляхетність і спокійну впевненість монарха.
Тая та Віра вирішили намалювати самого Гойю у його майстерні - зосередженого, заглибленого у роботу.
Єва обрала одну з найвідоміших картин художника - «Маха одягнена», прагнучи передати грайливий настрій і м’якість ліній.
Ярослава працювала над портретом герцога Альби, намагаючись відтворити впевнений і гордовитий погляд героя.
Руслана взялася за образ герцога Веллінгтона - знаменитого полководця з твердим характером.
Анна створила портрет Герцогині Альби.
Пензлі ковзали по паперу, фарби змішувалися у ніжні та насичені відтінки, а діти зосереджено і з натхненням працювали, ніби й справді перебували у майстерні великого іспанця. Кожен штрих ставав маленьким кроком до розуміння того, що мистецтво - це не лише техніка, а й відображення внутрішнього світу художника.
Ці заняття стали для вихованців студії не просто уроками малювання, а живим діалогом з минулим, у якому вони змогли відчути, як історія і мистецтво переплітаються у вічному танці барв, світла й тіней.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за Ваш коментар.