понеділок, 17 січня 2022 р.

Майстер клас «Символ року для родини»

 За східним календарем кожен рік має свого покровителя – тварину-талісман. Покровителем 2022 року є Чорний Водяний Тигр. Тигр — небезпечний хижак, норовлива і дика тварина, але на майстер-класі «Символ року» в Херсонській обласній бібліотеці для юнацтва ім. Б. Лавреньова тигри вийшли зовсім не хижі.

На початку нового року майстерня «Hand made» при відділі мистецтв юнацької бібліотеки радо зустріла постійних своїх відвідувачів зі спілки багатодітних сімей «Єдина родина». Такі майстер-класи вже стали традиційними. У постійних учасників вже «живуть» вдома сором’язлива овечка, мавпочка-пустунка, франт-півник та відданий пес. Тепер настала черга символу 2022 року з норовливим характером, енергією але великою вдачею.

Майстер-клас пройшов на одному диханні. Всі так захоплено робили свої іграшки, що час сплинув непомітно. І ось результат - ціла зграйка тигрів, і у кожного – свій характер, свій погляд, своя вдача. Хтось мав на думці створити подарунок, хтось виготовляв для себе захист і допомогу на цілий рік, головне, що працювалось усім в радість.

За чашкою чаю зі смачним тортиком обговорили наступний майстер-клас. Отримавши задоволення від змістовного дозвілля та гарний настрій від спілкування, сподіваємось на щасливий рік, нові захоплюючі зустрічі та нові позитивні враження!

1 коментар:

  1. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому і більше не проводив зі мною час і сказав, що хоче розлучення. Тож я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить мені життя нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тож я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому, він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене і вибачився за все, що він зробив, і сказав, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також приготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаюся, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки і що також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Справді, він Бог посланий, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя..

    ВідповістиВидалити